قیمت کابینت‌ ام دی اف

قیمت کابینت‌ ام دی اف


فهرست مطالب

قیمت کابینت‌ ام دی اف | لیست قیمت روز کابینت‌ MDF در 1402

یکی از بزرگترین دغدغه‌های مردم در سفارش کابینت‌های‌ ام دی اف، قیمت آن‌ها است. برخی مراکز قیمت بیشتر و بعضی دیگر با قیمت کمتری برای مشتری‌های خود کار می‌کنند. همین موضوع باعث شده هنگام خرید کابینت آشپزخانه سؤالات بسیاری در ذهن شما شکل بگیرد. این که چه تفاوتی بین قیمت کابینت MDF این مراکز وجود دارد؟ چه عواملی بر تعیین نرخ کابینت‌ ام دی اف تأثیرگذار است؟ کجا می‌توان کابینت‌سازی را پیدا کرد که قیمت منصفانه‌ای ارائه دهد؟ و چگونه تشخیص دهیم که آن فرد در قیمت‌گذاری‌ها منصف بوده است؟

xکابینت ایرانی HIGHGLOSSکابینت ایرانی HIGHGLOSSکابینت ایرانی MDF ایرانی MDF ایرانی LDF
جنس ورقدکوپنل ، فرامیدایزوفام و دکولایکآریا ، ایزوفام ، اکسترا،و …  
بدنه سفید صابونی درجه 1
نوار لبه 2 میل بدنه و درب
لولا آرامبند،ریل ساچمه ای
جک ، مگنت ، دستگیره مخفی
پایه استیل ، صداگیر
تاج ، زیرچراغ،پاخور
صفحه شرکتی HPL 5 سانت
قیمت هر متر63،000،000 ریال60،000،000 ریال57،000،000 ریال

 

xکابینت ایرانی MDF ایرانی MDF ایرانی LDF
جنس ورقآریا ، ایزوفام ، اکسترا،و …  
بدنه سفید صابونی درجه 1
نوار لبه 2 میل بدنه و درب
لولا آرامبند،ریل ساچمه ای
جک ، مگنت ، دستگیره مخفی
پایه استیل ، صداگیر
تاج ، زیرچراغ،پاخور
صفحه شرکتی HPL 5 سانت
قیمت هر متر57،000،000 ریال

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

لیست قیمت کابینت ام دی اف (MDF) در ماه جاری 1402

همان‌طور که می‌دانید کابینت‌های‌ام دی اف انواع مختلفی دارند و بر اساس معیار‌های مختلفی قیمت‌گذاری می‌شوند. همچنین روش‌های مختلفی نیز برای تعیین قیمت وجود دارد. در این بخش به شما خواهیم گفت که قیمت انواع کابینت ام دی اف  چگونه تعیین می‌شود. همچنین جدول‌هایی برای برآورد اولیه قیمت را نیز ارائه خواهیم داد.

 

x ترک HIGHGLOSS
YILDIZ
ترک HIGHGLOSS
ALKI
ترک HIGHLOSS
AGT
ترک HIGHGLOSS
AGT MATTOPLUS
بدنه سفید صابونی درجه 1
نوار لبه 2 میل بدنه و درب
لولا آرامبند،ریل ساچمه ای
جک ، مگنت ، دستگیره مخفی
پایه استیل ، صداگیر
تاج ، زیرچراغ،پاخور
صفحه شرکتی HPL 5 سانت
هر متر 63،000،000 ریال 65،000،000 ریال 68،000،000 ریال 85،000،000 ریال

تضمین قیمت کابینت MDF یعنی چه؟ چگونه در این بازار خیالمان از قیمت راحت باشد؟

در حالت عادی شما نمی‌توانید برای قیمت کابینت MDF از سازنده تضمین بگیرید. اینکه قیمت مناسبی ارائه کند یا در قیمت‌گذاری منصف باشد، موضوعی است که می‌توانیم برای آن راه‌حل‌هایی را ارائه دهیم.

خرید کابینت MDF
کابینت MDF

بستن قرارداد کابینت ام دی اف

اولین و مهم‌ترین راه‌حل برای آنکه خیالتان از قیمت کابینت‌ ام دی اف راحت باشد، بستن قرارداد با فرد سازنده است. این کار هم خودتان می‌توانید انجام دهید. هم اینکه از طریق شرکت‌های معتبر که با سازندگان کابینت‌ ام دی اف قرارداد دارند، انجام دهید. شرکت ما این اطمینان را می‌دهد که کابینت‌ ام دی اف با مناسب‌ترین قیمت را به شما عزیزان ارائه کند. تضمین قیمت کابینت MDF نیز با بستن یک قرارداد رسمی انجام خواهد شد. حتی در صورتی که متوجه نامناسب بودن یا گران بودن قیمت شدید، در کمال افتخار مابه تفاوت مبلغ را به شما بازمی‌گردانیم.

 

جهت خرید انواع کابینت ام دی اف با مشاوران ما در دکورشایان در ارتباط باشید

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

 

احتمالاً از دوستاتون شنیدین که «فلان کابینت ساز اومد خونه‌مون، اولش گفت متری 3 تومان برات کابینت مدل ام دی اف میزنم. آشپزخونه ت هم 10 متر کابینت لازم داره…. منم با خودم حساب کتاب کردم دیدم پس حدود 30 میلیون تومان کابینتم درمیاد. ولی آخر پروژه کابینت ساز برام فاکتوری آورد که سرم سوت کشید، فاکتور شاملِ کلی جزئیاتِ هزینه ای بود که من روحم هم خبر نداشت!!». برای خیلیا این مشکل بوجود آمده! دلیلشم اینه که روش قیمت گیریِ متری از اساس اشتباه هست! منبع

سفارش تولید کابینت MDF
کابینت ام دی اف

در واقع طرف قرارداد شما شرکت ماست نه فرد کابینت ساز. به این معنی که اگر بعد از اتمام کار و انجام فرآیند تسویه، یک کابینت ساز حرفه‌ای دیگر به شما بگوید که می‌توانست همین کار را با فلان جزئیات کاری و مبلغی کمتر انجام دهد. اصلاً جای نگرانی نیست. حتی نیازی به صحبت کردن با فرد سازنده ندارید. شما زمانی که با ما قرارداد می‌بندید، از طرح تضمین قیمت ما بهره‌مند خواهید شد. بنابراین تنها کافیست به شرکت مراجعه کرده و مابه تفاوت را از ما دریافت کنید. به همین سادگی. پس با خیالی آسوده از قیمت منصفانه و مناسب، ساخت کابینت‌های‌ام دی اف آشپزخانه خود را به ما بسپارید.

قیمت کابینت ام دی اف
قیمت کابینت ام دی اف

دیزاین کابینت آشپزخانه

قیمت کابینت‌ ام دی اف به صورت متری

بسیاری از شما زمانی که قصد سفارش کابینت‌ ام دی اف را دارید، اولین سؤالی که می‌پرسید این است: « کابینت mdf متری چنده؟ » در حالی که تعیین قیمت کابینت‌ ام دی اف به صورت متری اصلاً خوب نیست. بنابراین بستن قرارداد به صورت متری را اصلاً توصیه نمی‌کنیم. با این حال ما برای آشنایی شما با حدود قیمت‌ها جدولی در این زمینه ارائه می‌کنیم.

یکی از دلایلی که می‌گوییم تعیین قیمت ب صورت متری مناسب نیست، گول زننده بودن آن است. یعنی چه؟ ببینید زمانی که شما قیمت متری یک کابینت‌ ام دی اف را می‌پرسید، در حقیقت قیمت مواد خام مورد استفاده در ساخت را به شما ارائه می‌دهند. بنابراین قیمت متری به منزله قیمت تمام شده کار نیست. چرا که جزئیات بسیاری در فرآیند ساخت کابینت بر تعیین قیمت نهایی آن دخیل هستند. پس نمی‌توانید تنها بر اساس قیمت متری، برآورد هزینه کنید.

بهترین کابینت‌ ام دی اف
کابینت‌ ام دی اف خرید فوری

دومین دلیل کیفیت کار و موادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. زمانی که یک کابینت ساز قیمت متری ارزان‌تری به شما می‌گوید، بدون شک کیفیت کار و حتی متریالی که به کار می‌برد پایین‌تر است. از طرفی معمولاً قیمت کابینت MDF به صورت متری، یک قیمت حدودی است که باعث اشتباه و حتی ضرر شما خواهد شد. همین موضوع در انتهای کار و زمان تسویه حساب

منجر به ایجاد اختلاف و اعصاب خوردی طرفین خواهد شد. احتمالاً می‌پرسید

 

جهت خرید انواع کابینت ام دی اف با مشاوران ما در دکورشایان در ارتباط باشید

دریافت مشاوره رایگان

برای مشاوره آنلاین و غیر حضوری و مشاوره حضوری اطلاعات تماست رو در اختیار ما بزار تا تیم خوش ذوقمون بهترین نتیجه رو برات خلق کنن

جهت استعلام قیمت روز کابینت آشپزخانه تماس بگیرید

چطور قیمت بگیریم که با این مسائل مواجه نشیم؟

شما باید قبل از اینکه سفارش خودتان را ثبت کنید، قیمت تمام شده کار را همراه با جزئیات کامل از سازنده بپرسید. بنابراین اگر می‌خواهید قیمت کابینت‌ ام دی اف چندین سازنده را باهم مقایسه کنید، حتماً قیمت تمام شده را در نظر بگیرید نه قیمت متری و حدودی آن. یک نکته مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، کیفیت کار کابینت ساز است. فراموش نکنید که هر ارزانی بی‌دلیل نیست. حتماً کیفیت‌های یکسان و قیمت تمام شده را باهم مقایسه کنید. یعنی قیمت تمام شده ارزان‌تر که کیفیت پایینی دارد را با قیمت تمام شده بالاتر که کیفیت بهتری ارائه می‌کند، اصلاً قابل قیاس نیستند.

 

کابینت‌ ام دی اف ارزان قیمت
کابینت‌ ام دی اف فروشی

قیمت ورق‌ام دی اف MDF در بازار

قیمت ورق‌ام دی اف MDF در بازار بسته به نوع، جنس، ابعاد، ضخامت و حتی شرکت سازنده متفاوت است. هر ورق‌ام دی اف قیمتی متفاوت دارد که بر هزینه نهایی شما در ساخت کابینت آشپزخانه تأثیر می‌گذارد. بنابراین انتظار نداشته باشید که قیمت کابینت mdf های‌گلاس با پلی‌گلس یکسان باشد. حتی های‌گلاس‌های ایرانی قیمتی متفاوت از نمونه‌های ترک آن دارند. های‌گلاس‌های ترک نیز درجه‌بندی دارند که بر اساس آن قیمت‌گذاری می‌شوند. انواع ورق های ام دی اف به شرح ذیل است :

 نوع ورق ابعاد برند
ورق ام دی اف خام بدون روکش (ایرانی) ضخامت 16 mm، ابعاد 183*366 cm برندهای آرین، پاکچوب
ورق ام دی اف (MDF) سفید ایرانی – یک رو ضخامت 16 mm، ابعاد 183*366 cm برندهای پویا، آرین، پاکچوب
ورق ام دی اف (MDF) سفید ایرانی – دو رو ضخامت 16 mm، ابعاد 183*366 cm برندهای آرین، پاکچوب و لیندا
ورق ام دی اف (MDF) رنگی ایرانی – یک رو ضخامت 16 mm، ابعاد 183*366 cm برندهای پویا، نوین، پاکچوب، تیسان
ورق ام دی اف (MDF) رنگی ایرانی – دو رو ضخامت 16 mm، ابعاد 183*366 cm برندهای پویا، نوین، پاکچوب
ورق هایگلاس ترک گروه 2 تا 3 قیمت هر گروه نسبت به گروه بعدی حدودا 35000 تومان اضافه میشود برندهای AGT
ام دی اف فوق برجسته کینگ برد 16 mm، ابعاد 122*244 cm کینگ برد
ورق نئوپان روکش ملامینه سفید ضخامت 16 mm، ابعاد 183*366 cm پویا و …
ورق نئوپان روکش ملامینه رنگی ضخامت 16 mm، ابعاد 183*366 cm پویا و …

عوامل اصلی تأثیرگذار بر قیمت کابینت‌ ام دی اف MDF ماه جاری 1402

برای آنکه بتوانید قبل از سفارش یک تصمیم درست و آگاهانه برای ساخت کابینت آشپزخانه بگیرید، در این بخش عوامل اصلی قیمت کابینت‌ ام دی اف MDF را بیان می‌کنیم. مطالب این قسمت نه تنها به شما در یک انتخاب سنجیده کمک خواهد کرد، بلکه متوجه می‌شوید که دقیقاً چه چیزی می‌خواهید. بنابراین بسیاری از سردرگمی‌های شما رفع خواهد شد.

 

قیمت کابینت‌ ام دی اف
قیمت کابینت‌ ام دی اف
  • اولین و مهم‌ترین مورد که در کیفیت کابینت شما نیز تأثیرگذار است، جنس متریال مورد استفاده است. اینکه ورق انتخابی از چه جنس و برندی باشد. ایرانی یا خارجی بودن و مات یا براق بودن آن تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت و قیمت کابینت mdf آشپزخانه می‌گذارد.
  • طرحی که می‌خواهید دومین عامل مؤثر بر قیمت کابینت‌ ام دی اف است. هر طرح بسته به سبک، مدل و زحمتی که برای آن کشیده می‌شود، قیمت متفاوتی خواهد داشت. پس انتخاب طرح حتی به صورت حدودی می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی کند. برای انتخاب طرح نیز می‌توانید از آلبوم‌های سازندگان یا موجود در اینترنت ایده بگیرید.
  • عامل اصلی و مهم دیگر که تأثیر در قیمت تمام شده کابینت می‌گذارد، جزئیات طرح اجرایی است. مواردی مانند: یراق‌آلات مورد استفاده، روش آب‌بندی و موارد بسیار دیگر.

انواع روش‌های آب‌بندی

بسیاری از‌ام دی اف‌های موجود در بازار به صورت ضد آب تولید می‌شوند. در مقابل متریالی نیز وجود دارند که نیاز به آب‌بندی دارند تا در برابر رطوبت مقاوم شوند. برای این دسته از‌ام دی اف‌ها از موادی مانند: نانو پلی اتیلن استفاده می‌کنند. این ماده علاوه بر ضد آب کردن‌ام دی اف، خاصیت ضد باکتری نیز دارند و طول عمر کابینت‌های شما را افزایش می‌دهند.

یکی دیگر از روش‌های آب‌بندی، استفاده از ژل یا کرم مخصوص است. معمولاً این ماده بیشتر در کارگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نحوه استفاده از آن نیز به این صورت است که قبل از کار گذاشتن سینک و ماشین لباسشویی، تمام لبه‌های برش خورده‌ام دی اف را با این ژل می‌پوشانند. روش‌های متفاوت بسیاری برای این کار وجود دارد که از آن‌ها می‌توان به اسپری‌های ضد آب و هر گونه ماده جامد یا مایعی که دارای ذرات نانو پلی اتیلن و سنتز‌های اکسید تیتانیوم باشند.

منظور از یراق‌آلات کابینت چیست؟

یراق‌آلات در حقیقت جز جدایی ناپذیر کابینت‌ها محسوب می‌شوند. به صورت کلی یراق‌آلات به تمامی لوازم جانبی که جهت مونتاژ، نصب و زیباسازی کابینت‌های‌ام دی اف مورد استفاده قرار می‌گیرند، گفته می‌شود. بنابراین از عوامل اصلی ساخت کابینت و قفسه‌های متعدد به حساب می‌آیند.

یراق‌آلات کابینت با کیفیت در خرید کابینت
یراق‌آلات کابینت

در کل یراق‌آلات به دو دسته کلی داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند. مثلاً دستگیره‌ها در گروه یراق‌آلات خارجی قرار می‌گیرند. اما لولا، جک درب و این قبیل ابزار در داخل کابینت به کار برده می‌شوند. مقدار یراق‌آلات مورد استفاده، جنس، رنگ، سبک و طرح آن‌ها تأثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی می‌گذارند. بنابراین برای آنکه بتوانید به برآوردی از قیمت نهایی ساخت کابینت‌ ام دی اف برسید، یراق‌آلات خود را بر اساس جنس و طرح دلخواهتان مشخص کنید.

جمع‌بندی

برای آنکه خیالتان از قیمت کابینت MDF راحت باشد، نیازمند طرح تضمین هستید که شرکت ما به تمام مشتری‌های خود ارائه می‌دهد. ما در این مقاله سعی کردیم تا تمام مواردی که به شما در تعیین قیمت تمام شده کابینت‌ ام دی اف کمک می‌کند، بیان کنیم. امیدواریم مطالب این محتوا برای شما عزیزان مفید بوده و به پاسخ تمام سؤالاتتان رسیده باشید. تجربیات و سؤالات خود را با ما در میان بگذارید.

 

کابینت ام دی اف خرید فوری
کابینت ام دی اف

سوالات متدوال

منظور از یراق‌آلات کابینت چیست؟

یراق‌آلات به تمامی لوازم جانبی که جهت مونتاژ، نصب و زیباسازی کابینت‌های‌ام دی اف مورد استفاده قرار می‌گیرند، گفته می‌شود. بنابراین از عوامل اصلی ساخت کابینت و قفسه‌های متعدد به حساب می‌آیند.

عوامل اصلی تأثیرگذار بر قیمت کابینت‌ ام دی اف MDF چیست ؟

اولین و مهم‌ترین مورد که در کیفیت کابینت شما نیز تأثیرگذار است، جنس متریال مورد استفاده است. – طرحی که می‌خواهید دومین عامل مؤثر بر قیمت کابینت‌ ام دی اف است. هر طرح بسته به سبک، مدل و زحمتی که برای آن کشیده می‌شود، قیمت متفاوتی خواهد داشت. – عامل اصلی و مهم دیگر که تأثیر در قیمت تمام شده کابینت می‌گذارد، جزئیات طرح اجرایی است. مواردی مانند: یراق‌آلات مورد استفاده، روش آب‌بندی و موارد بسیار دیگر.

بهترین راه‌حل برای اطمینان از قیمت کابینت ام دی اف چیست ؟
اولین و مهم‌ترین راه‌حل برای آنکه خیالتان از قیمت کابینت‌ ام دی اف راحت باشد، بستن قرارداد با فرد سازنده است. این کار هم خودتان می‌توانید انجام دهید. هم اینکه از طریق شرکت‌های معتبر که با سازندگان کابینت‌ ام دی اف قرارداد دارند، انجام دهید.

39 دیدگاه ها

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      عوامل اصلی قیمت کابینت ام دی اف MDF :
      اولین و مهم‌ترین مورد که در کیفیت کابینت شما نیز تأثیرگذار است، جنس متریال مورد استفاده است. اینکه ورق انتخابی از چه جنس و برندی باشد. ایرانی یا خارجی بودن و مات یا براق بودن آن تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت و قیمت کابینت mdf آشپزخانه می‌گذارد.
      طرحی که می‌خواهید دومین عامل مؤثر بر قیمت کابینت‌ ام دی اف است. هر طرح بسته به سبک، مدل و زحمتی که برای آن کشیده می‌شود، قیمت متفاوتی خواهد داشت. پس انتخاب طرح حتی به صورت حدودی می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی کند. برای انتخاب طرح نیز می‌توانید از آلبوم‌های سازندگان یا موجود در اینترنت ایده بگیرید.
      عامل اصلی و مهم دیگر که تأثیر در قیمت تمام شده کابینت می‌گذارد، جزئیات طرح اجرایی است. مواردی مانند: یراق‌آلات مورد استفاده، روش آب‌بندی و موارد بسیار دیگر.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت لیست قیمت کابینت ام دی اف با ما در تماس باشید شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای اطلاع از قیمت کابینت ام دی اف (MDF) با ما تماس بگیرید . شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای استعلام قیمت کابینت ام دی اف های گلاس با همکاران ما تماس بگیرید، شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا جهت استعلام قیمت انواع کابینت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا برای اطلاع از قیمت انواع کابینت ام دی اف با ما تماس بگیرید . شماره تماس : 91018872 021

  • چجوری میتونم لیست قیمت انواع کابینت ام دی اف را بصورت آنلاین و بروز داشته باشم

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا برای دریافت و استعلام قیمت انواع کابینت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا جهت استعلام قیمت انواع کابینت با همکاران ما تماس بگیرید .

  • شما تضمین قیمت کابینت MDF هم دارید که از همه جا قیمتتون مناسبتر باشه

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق قیمت انواع ورق ام دی اف ثبت شده است و همچنین شما میتوانید برای دریافت لیست قیمت انواع کابینت ام دی اف با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت لیست قیمت انواع کابینت ام دی اف لطفا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا برای اطلاع از قیمت انواع کابینت ام دی اف با ما تماس بگیرید . شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      شما با سرچ در گوگل میتوانید قیمتهای روز بازار را گیدا کنید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق برخی از قیمتهای کابینت ام دی اف ثبت شده است همچنین شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

      • سلام ببخشید شما فروش به شهرستان هم در دستور کار دارید یا نمایندگی هست

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      در مقاله فوق لیست قیمت انواع کابینت فوق گذاشته شده است و همچنین شما میتوانید برای اطلاع از قیمت انواع کابینت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      برای دریافت لیست قیمت کابینت ام دی اف با ما در تماس باشید شماره تماس : 91018872 021

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      لطفا جهت استعلام قیمت انواع کابینت با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید .

  • شما تضمینی دارید که قیمت کابینت MDF که میسازید از همه جا مناسبتر باشه ؟

    • با سلام وقت بخیر دوست عزیز
      همانطور که در بیشتر مقالات اشاره کردیم قیمت متری قیمت دقیقی نیست و با قیمت نهایی تفاوت دارد، شما میتوانید به مشاورهای ما مشورت کنید و مشاوره رایگان بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *