عوامل مؤثر در تعیین قیمت کابینت کلاسیک – بروزترین قیمت انواع کابینت کلاسیک در سال 1402

قیمت کابینت کلاسیک

در دنیای مدرن تمامی علوم دست به دست هم داده‌اند تا آرامش و آسایش را برای اکثریت فراهم کنند. به این معنا که متخصصان در هر حوزه‌ای می‌دانند که بدون پیوند تخصصی با زمینه‌های دیگر نمی‌توان پیشرفت کرد. با پیشرفت تکنولوژی یکی از صنایعی که شاهد پیشرفت زیادی در آن هستیم، صنعت کابینت است. این روز‌ها اکثر افراد به دکوراسیون خانه به خصوص آشپزخانه اهمیت زیادی می‌دهند که البته ساختار منازل این مهم را الزامی می‌کند. در کشور‌های شرقی در بسیاری از خانه‌ها کابینت‌ها به عنوان اعضای اصلی دکور شناخته نمی‌شود و تنها کارایی آن‌ها برایشان مهم است.

دلایل زیادی می‌توان ذکر کرد که سبب محبوبیت این محصولات شده‌اند و در کل جهان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. یکی از این دلایل تنوع بالای آن‌ها است که با گذشت زمان و پیشنهاد ایده‌های جدید روزبه‌روز بیشتر می‌شود. ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با عوامل مؤثر بر قیمت کابینت کلاسیک و انواع این دسته از محصولات بیشتر آشنا کنیم تا هنگام خرید تصمیم مناسبی داشته باشید.

پارامتر‌های مختلفی در دکوراسیون خانه مؤثر هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به کابینت اشاره کرد. انواع این محصول در خانه‌های ایرانی‌ها نصب می‌شود و به نوعی به یک عنصر الزامی در دکوراسیون تبدیل شده است. افراد زیادی به دنبال لیست قیمت کابینت کلاسیک، مدرن و … هستند تا برای خانه خود بهترین انتخاب را داشته باشند. در ادامه در این مورد می‌خواهیم مفصل بحث کنیم تا اطلاعات شما بیشتر شود.

کابینت کلاسیک

کابینت چیست؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید که Cabinet یک واژه فرانسوی بوده و به قفسه‌هایی اطلاق می‌شود که از آن‌ها برای نگهداری لوازم مختلف می‌توان استفاده کرد. این محصولات به منظور استفاده مفید از فضا، افزایش سطح رفاه، زیباسازی محیط، پارتیشن‌بندی و تفکیک آشپزخانه، چیدمان راحت‌تر و … به کار گرفته می‌شوند.

برای ساخت این محصولات از متریال‌های مختلفی استفاده می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به چوب، فلز، ‌ام دی اف، هایگلاس، نئوپان، ممبران، پی وی سی و … اشاره کرد. جنس مواد یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در تعین قیمت کابینت کلاسیک یا هر مدل دیگر است که باید اطلاعات کاملی در این زمینه داشت.

دکوراسیون آشپزخانه

یکی از مهمترین وسایل که نه تنها در زیبایی ظاهر تاثیرگذار است بلکه بسیار کاربردی نیز می باشد کابینت ها هستند. اصولا سفارش و خرید کابینت یکی از سخت ترین مراحل برای افراد است. اینکه بدانید چه کابینتی مناسب آشپزخانه شما است و کدام یک از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. طراحی و ساخت کابینت مانند هر وسیله دیگری به عواملی گوناگونی بستگی دارد. منبع

در ساخت این وسایل از انواع یراق‌آلات نیز بهره می‌برند که هم در نوع کاربرد و هم در کیفیت تأثیر به‌سزایی دارند. قطعاً می‌دانید که مدل‌های مختلفی در این صنعت وجود دارد که هر کس با توجه به سلیقه خود می‌تواند مدل خاصی را انتخاب کند.

در ادامه می‌خواهیم شما را با انواع مدل‌های کابینت کلاسیک آشنا کنیم تا شما با شناخت آن‌ها بتوانید هنگام انتخاب تصمیم درستی داشته باشید. در تمام زمینه‌ها سعی کنید اطلاعات درستی از منابع معتبر به دست بیاورید تا هنگام نیاز بتوانید از اطلاعات خوب به بهترین نحو بهره‌مند شوید. در نهایت قیمت کابینت کلاسیک را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد تا افراد علاقه‌مند به این مدل با راحتی بیشتری این مدل را در خانه خود نصب کنند.

کابینت کلاسیک
کابینت کلاسیک

کابینت کلاسیک

همانطور که از عنوان مقاله مشخص است مبحث اصلی ما بررسی قیمت کابینت کلاسیک و جزئیات آن‌ها است. قبل از اینکه به فاکتور قیمت بپردازیم بهتر است در مورد خود مدل کلاسیک مطالبی را باهم مرور کنیم. در این مدل نیز نکاتی وجود دارد که می‌توانید یاد بگیرید و هنگام اجرا خودتان به این نکات تأکید داشته باشید.

کابینت کلاسیک را می‌توان نقطه مقابل مدل مدرن دان0ت چراکه همانطور که در مقاله های مرتبط به کابینت مدرن اشاره کردیم زیبایی کابینت‌های مدرن به سادگی آن‌ها است؛ در حالی که در مدل کلاسیک، زیبایی را کنده‌کاری‌ها و طرح‌ها به وجود می‌آورند. اگر دکوراسیون منزل شما چنان طراحی شده که لازم است کابینت‌ها نیز با ریزه‌کاری‌های زیاد نصب شوند می‌توانید یکی از انواع مدل کلاسیک را انتخاب کنید.

با اینکه سال‌های سال از این نوع محصول در اروپا و آسیا استفاده می‌شود، کاملاً بدیهی است که هنوز این سبک در این صنعت جایگاه ویژه‌ای دارد و با گذشت زمان می‌تواند منعطف شود. ظهور سبک نئوکلاسیک گواه همین مطلب است و همچنین اهمیت این سبک را در این صنعت نشان می‌دهد.

کابینت کلاسیک
کابینت کلاسیک

انواع کابینت کلاسیک

در زمینه‌های مختلف صنعتی تنوع محصول به این منظور در نظر گرفته می‌شود که هر فرد با توجه به سلیقه و علاقه خود بتواند به گزینه دلخواهی دست یابد. توجه داشته باشید که این تعداد از افزایش نوع در طول زمان به وجود آمده و هیچ وقت مدل‌های باکیفیت از میان برداشته نشده‌اند.

به عنوان مثال کابینت‌های فلزی با این‌که این روز‌ها طرفداران کمی دارند اما هنوز در برخی از مکان‌ها بهترین کارایی را دارند. هر محصولی که در طول تاریخ به بازار معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفته یکی از دلایل پیشرفت در صنعت مورد نظر بوده و باید به آن ارزش داده شود.

مدل کلاسیک کابینت برای همیشه در این صنعت جا خواهد داشت هر چند طرح و جنس آن در حال تغییر و پیشرفت باشد. ما در این قسمت می‌خواهیم شما را با تنوع این محصول به‌طور کلی مطلع کنیم تا به راحتی بتوانید جنس و طرح دلخواه خود را سفارش دهید.

از انواع مدل کلاسیک می‌توان به 3 دسته مختلف یعنی تمام چوب، طرح چوب و ممبران اشاره کرد. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های منحصربه‎فردی دارند که باید برای انتخاب ابتدا این خصوصیات را مرور کرد. توصیه می‌کنیم بدون اطلاعات کافی هیچ وقت اقدام به خرید نکنید تا در نهایت محصول دلخواه خود را انتخاب نمایید. در مورد قیمت کابینت کلاسیک در هر مدل نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

کابینت

کابینت کلاسیک چوبی

دانستیم که کابینت کلاسیک امروزه یکی از محصولات محبوب در سطح بازار بوده که خواهان بسیار زیادی دارد. اشاره کردیم که این محصول به چند دسته مختلف تقسیم می‌شود که لازم است در این باره نیز نکات ریز و درشت را باهم مرور کنیم.

کابینت کلاسیک چوبی، رومی، روکش چوب و ممبران جزء این دسته از محصولات می‌باشند که صنعت‌گران زیادی در کشور ایده‌های جدیدی برای آن‌ها ارائه داده‌اند. در واقع نوع چوبی و ممبران آن در بین مشتریان محبوب‌تر و خاص‌تر بوده و توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است. هر کدام از این‌ها دارای برخی از ویژگی‌های خاص و برتر خودشان هستند که جذابیت آشپزخانه را دوچندان می‌کند.

اگر بگوییم که جذاب‌ترین و لوکس‌ترین کابینت در این سبک کابینت کلاسیک چوبی است اقرار نکرده‌ایم. جنس بدنه داخلی آن از ‌ام دی اف درست شده و همچنین جنس درب‌های آن نیز از چوب بلوط، راش، گیلاس و‌… بوده که هر کدام از آن‌ها دارای ضخامت‌های متفاوتی هستند. قیمت کابینت کلاسیک در هر متریال متفاوت خواهد بود و قبل از اجرا به شما ارائه می‌شود.

اگر دستگاه سی ان سی را بشناسید تمامی طرح‌ها و‌نگار‌های درب کابینت به واسطه این دستگاه ایجاد می‌شود. در واقع پس از اینکه طرح‌ها و مراحل اولیه به پایان می‌رسد به کمک دستگاه‌های رنگ پاشی آن‌ها رنگ‌آمیزی می‌شوند.

لازم به ذکر است که رنگ در واقع بستگی به سلیقه شخصی خریدار دارد و می‌تواند در میان افراد متفاوت باشد. همچنین علاوه بر سلیقه معیار‌های دیگری مانند دکوراسیون آشپزخانه و رنگ آن‌ها نیز در انتخاب رنگ کابینت تأثیر بسزایی دارد. در سال‌های اخیر رنگ قهوه‌ای طرفداران بسیار زیادی داشته و از تقاضای بالایی برخوردار بوده است.

همچنین سر ستون‌های آن به بهترین شکل ممکن معرق کاری و منبت کاری شده که جلوه زیبایی به آن داده است. علاوه بر آن در برخی از مدل‌های آن شما شاهد تاج و زیر چراغ در بین آن‌ها هستید که در میان سایر کابینت‌های دیگر این مورد نادر است.

کابیننت نئوکلاسیک

ویژگی‌های کابینت کلاسیک چوبی

هنگام خرید هر چیزی قبل از آن اگر وسیله مورد نظر خود را به خوبی بررسی کنید می‌توانید خرید آگاهانه‌ای داشته باشید. در اینجا می‌خواهیم به برخی از ویژگی‌های کابینت کلاسیک چوبی اشاره کنیم تا شما با آن بیشتر آشنا شوید. در ادامه به مهم‌ترین این موارد اشاره می‌کنیم.

  • طرح مورد نظر: به سفارش شما هرگونه طرح و مدل خاصی را می‌توان روی درب‌های آن حکاکی کرد.
  • تنوع رنگ‌ها: وجود تنوع رنگ‌ها در این کابینت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و شما می‌توانید به راحتی آن را با سایر دکوراسیون خود بخصوص در آشپزخانه تطبیق دهید.
  • سر ستون و نقش و‌نگار‌ها: همانطور که اشاره کردیم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن وجود نقش و نگاره‌های مختلف بر روی سرستون کابینت است. به گونه‌ای که در سایر کابینت‌های دیگر مشاهده نمی‌شود و در جذابیت آشپزخانه تأثیر بسیار زیادی دارد.
  • دوام بالا: به دلیل اینکه آن‌ها از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب ساخته شده‌اند شما می‌توانید سالیان سال از آن‌ها به راحتی استفاده کنید. به گونه‌ای که پس از چند سال استفاده همان جذابیت و زیبایی روز اول را برای شما به نمایش می‌گذارد.

این‌ها تنها بخشی از مزیت‌های این کابینت بوده چرا که مهم‌ترین آن‌ها هستند و از ویژگی‌های مهم دیگری نیز برخوردار است. وجود طراحی‌های متنوع و همچنین تاج و زیر چراغ در این ابزار‌های دکوراسیونی آشپزخانه نظر افراد زیادی را جلب کرده است.

کابینت مدرن

به طور کلی برای هر سلیقه و هر سبکی مناسب بوده و متناسب با آشپزخانه خودتان می‌توانید آن را سفارش دهید. شاید در نظر قیمت کابینت کلاسیک بیشتر به نظر برسد اما در حقیقت ارزش آن را دارد که سال‌های سال با خیالی راحت از آن‌ها استفاده کرد.

راهنمای خرید کابینت کلاسیک چوبی

افرادی که قصد خرید این محصول را دارند این مطلب می‌تواند کمک شایانی به آن‌ها کند؛ چراکه راهنمای خرید باعث می‌شود اطلاعات بسیار زیادی نسبت به محصول مورد نظر به دست بیاورید. واضح است که هدف ما خرید یک کابینت با کیفیت با جنس مرغوب بوده اما باید بدانید که این نوع کابینت‌ها دارای چه ویژگی‌هایی هستند. در اینجا فاکتور‌هایی را برایتان بازگو می‌کنیم که یک محصول با کیفیت باید دارای آن‌ها باشد.

  • چسب به کار رفته
  • جنس‌ ام دی اف و همچنین چوب به کار رفته باید دارای استاندارد‌های جهانی باشد
  • نوع دستگاهی که به وسیله آن پرس وکیوم انجام شده
  • دستگاه سی ان سی و همچنین میزان کیفیت و ظرفیت
  • کیفیت رنگ کابینت که در دراز مدت بسیار پر اهمیت بوده و همچنین شیوه و مهارت رنگ کاری نیز در کیفیت نهایی آن تأثیر بسزایی دارد
  • نوع یراق آلاتی که در محصول به کار رفته و همچنین با کیفیت بودن جنس آن‌ها

کابینت کلاسیک

به این نکته مهم توجه کنید که اگر در سطح بازار به فروشگاه‌های مختلف سری بزنید قیمت‌های متفاوتی را خواهید شنید. حتماً باید از قیمت اتحادیه کابینت سازان مطلع باشید و همچنین به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید چون خیالتان راحت است که هم جنس باکیفیت بوده و هم قیمت کاملاً عرف و واقعی می‌باشد.

بنابراین اگر شما از مرکز مورد نظر خیالتان راحت باشد دیگر جای هیچ نگرانی در مورد قیمت کابینت کلاسیک و جزئیات دیگر نیست و می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. ما در ادامه می‌خواهیم در مورد قیمت کابینت کلاسیک چوبی به برخی موارد مهم اشاره کنیم تا شما نیز هنگام سفارش آن‌ها را در نظر بگیرید.

کابینت کلاسیک

قیمت کابینت کلاسیک چوبی

واضح است که یکی از عوامل مهم هنگام خرید، قیمت محصول مورد نظر است که نسبت به خود محصول باید به صرفه و اقتصادی باشد. درباره قیمت کابینت کلاسیک چوبی باید به شما بگوییم که نرخ ثابتی وجود ندارد و قیمت آن به عوامل مختلفی بستگی دارند.

عواملی مانند نوع چوب ‌ام دی اف، جنس دستگیره‌ها، لولا و پایه در قیمت آن تأثیر‌گذار بوده و می‌تواند آن را افزایش و یا کاهش دهد. همچنین علاوه بر آن یک هزینه دیگری بابت اجرت و هزینه نصب باید بپردازید که متناسب زمان صرف شده محاسبه می‌شود.

کابینت کلاسیک چوبی

لازم به ذکر است که قیمت کابینت‌ها بر اساس طول محاسبه می‌شود که باید ابعاد استاندارد نیز داشته باشد. برای مثال ارتفاع یک کابینت زمینی به همراه پایه و صفحه باید ۹۰ سانتی‌متر باشد که آن هم نیز می‌بایست ۶۰ سانتی‌متر در نظر گرفته شود.

ارتفاع نوع دیواری آن اغلب ۷۰ سانتی‌متر با عمق ۳۰ سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود. در محاسبه کردن قیمت کل کابینت جالب است بدانید که سهم مدل زمینی از کل قیمت ۶۰ درصد بوده و سهم دیواری ۴۰ درصد که اگر با فرد باتجربه‌ای مواجه شوید این موارد را با جزئیات کامل به شما شرح خواهد داد.

نکته آخر این که اگر می‌خواهید قیمت کابینت کلاسیک چوبی شما مقرون به صرفه باشد، از یک مجموعه باسابقه که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته کمک بگیرید. این مجموعه‌ها می‌توانند راهنمایی‌های لازم را بکنند تا شما بتوانید با یک قیمت مناسب طرحی زیبا را در منزل خود اجرا کنید.

کابینت کلاسیک چوبی

کابینت کلاسیک روکش چوبی

همانطور که تا اینجا دانسته‌اید کابینت‌های کلاسیک نمای بسیار زیبایی به خانه می‌بخشند. این کابینت‌ها دارای طرح‌ها و نگاره‌های زیبایی هستند. اما یکی از مسائلی که افراد هنگام خرید و اجرای کابینت کلاسیک از آن واهمه دارند قیمت کابینت کلاسیک است که به نظرشان خیلی بالا خواهد بود.

تنوع زیاد در این زمینه به همین خاطر است که شما با هر بودجه دلخواه بتوانید ایده خود را در دکوراسیون خانه عملی کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که در پشت هر مدل از این محصولات ایده‌های مختلفی از طرف افراد ماهر وجود دارد که در نهایت به یک محصول جهانی تبدیل شده است.

کابینت کلاسیک چوبی

برای افرادی که به کابینت کلاسیک علاقه دارند اما نمی‌خواهند هزینه‌های سنگینی برای خرید آن متحمل شوند، یک راهکار عالی وجود دارد. این افراد می‌توانند از مدل طرح چوب استفاده کنند. این کابینت‌ها به همان اندازه‌ای که می‌خواهید زیبا هستند اما قیمت کمتری نسبت به مدل چوبی دارند که یکی از مزایای آن محسوب می‌شود.

این نکته را به یاد داشته باشید که قیمت کابینت کلاسیک روکش چوب را نباید از هر مرجعی استعلام کرد؛ برای این کار بهتر است بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌ها را انتخاب کنید و در نهایت انتخاب شایسته‌ای داشته باشید.

کابینت کلاسیک چوبی

کابینت کلاسیک طرح چوب برای چه خانه‌هایی مناسب است؟

کابینت‌های کلاسیک به طور کلی برای منازلی استفاده می‌شود که دکوراسیون داخلی آن‌ها نیز کلاسیک باشد. خانه‌ها دارای دو نوع دکور متداول هستند؛ دکور کلاسیک و یا مدرن، که هر سبک ویژگی‌های خاص خود را دارد و قطعاً شما نیز در این مورد اطلاعاتی در دست دارید.

در دکور مدرن همه اشیا فرم ساده‌ای دارند و همچنین دیوار‌ها گچ‌بری خاصی ندارند و ساده هستند. اشیایی که برای دکور مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز همگی اشکال هندسی ساده‌ای دارند و نقش و‌نگار‌های پیچیده در آن‌ها به چشم نمی‌خورد. همچنین کابینت‌ها نیز در سبک مدرن ساده هستند و روی آن‌ها طرح خاصی ندارد.

خرید کابینت کلاسیک چوبی

اما در سبک کلاسیک همه اِلمان‌ها دارای نقش و‌نگار‌های سنتی هستند و خبری از سادگی نیست. در دکور کلاسیک دیوار‌ها گچ‌بری‌های زیادی دارند و طرح‌های متنوعی با گچ‌بری روی سقف و دیوار‌ها وجود دارد. اشیا دکوری به کار رفته در این سبک نیز دارای طرح‌های پیچیده و خطوط خمیده بسیار زیادی است. به همین دلیل کابینت‌های آشپزخانه نیز در این سبک دارای طرح‌های پیچیده و کلاسیک هستند.

کابینت کلاسیک به طور کلی برای خانه‌هایی مناسب است که دکوراسیون داخلی کلی آن‌ها کلاسیک باشد. اما از آنجایی که کابینت‌های کلاسیک از جنس چوب هستند؛ هزینه بسیار بیشتری نسبت به کابینت‌های مدرن برای خرید و اجرای آن لازم است. همین سبب شد تا افراد به دنبال راهی برای اجرای کابینت کلاسیک با هزینه کمتر باشند.

قیمت کابینت کلاسیک چوبی

کابینت کلاسیک طرح چوب راه حلی برای خرید و اجرای کابینت به سبک کلاسیک در آشپزخانه با هزینه کمتر است. این نوع کابینت دارای همان طرح‌های کلاسیک است؛ اما تفاوت‌هایی از نظر ساختاری با کابینت کلاسیک اصلی دارد که باعث شده هزینه کمتری روی دست افراد بگذارد که در ادامه راجع به این تفاوت صحبت خواهیم کرد.

کابینت کلاسیک چوبی

تفاوت کابینت کلاسیک چوب با کابینت کلاسیک طرح چوب

کابینت‌های کلاسیک اصلی از جنس چوب هستند و با تراش دادن این چوب‌ها نقش و‌نگار‌های متنوعی بر روی درب این محصولات ایجاد شده است. این نقش و‌نگار‌ها نمای زیبایی به آشپزخانه می‌دهند و تأثیر بسزایی در زیبایی خانه دارند. اما استفاده از چوب طبیعی باعث شده تا قیمت این سبک کابینت‌ها کمی زیاد شود.

ساخت کابینت از چوب کار سخت و زمان بری است و همچنین زدن نقش و‌نگار بر روی آن نیاز به مهارت زیادی دارد. علاوه بر این موضوع وزن مدل چوب که از چوب ساخته شده نسبت به مدل مدرن بیشتر است. وزن بیشتر به منزله استفاده از متریال بیشتر است. استفاده از متریال بیشتر سبب می‌شود تا هزینه تمام شده کابینت افزایش پیدا کند و به همین میزان قیمت نهایی آن نیز بیشتر می‌گردد.

کابینت کلاسیک روکش چوبی

اما مدل طرح چوب تفاوتی دارد که باعث شده هزینه آن نسبت به نوع چوب به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. در این نوع محصولات برای ساخت کابینت از چوب استفاده نشده است. در این نوع کابینت از ام‌دی‌اف برای ساخت بهره گرفته‌اند.

این کار باعث شده که هزینه‌های مربوط به استفاده از متریال چوب طبیعی باکیفیت تا حد زیادی کاهش پیدا کند. همچنین وزن محصول کاهش پیدا کرده است که اجرا را آسان می‌کند. در این نوع کابینت از ورق یک میلی‌متری طرح چوب استفاده می‌شود که این ورق‌ها شبیه به متریال چوب هستند. دو ورق از آن‌ها را در دو طرف درب کابینت کلاسیک طرح چوب پرس می‌کنند که باعث می‌گردد، این کابینت نمایی مشابه با کابینت‌های کلاسیک داشته باشد.

به این ترتیب افراد با هزینه کمی می‌توانند آشپزخانه خود را به سبک کلاسیک دکور کنند. قیمت کمتر این کابینت از مزایای بزرگ آن به شمار می‌رود؛ اما این نوع یونیت آشپزخانه معایبی هم در بر دارد. در ادامه مزایا و معایب یونیت کلاسیک طرح چوب را بررسی خواهیم کرد.

کابینت کلاسیک طرح چوب

معایب کابینت کلاسیک طرح چوب

این سبک کابینت مزایای و معایب خاص خود را دارد. باید پیش از خرید این معایب و مزایا را بدانید تا انتخاب درستی انجام دهید. اگر شما در حال خرید یک محصول از یک فروشگاه هستید توصیه می‌کنیم معایب آن را قبل از مزایای آن بپرسید.

واقعیت این است که همه محصولات دارای مزایا و معایب هستند و نمی‌توان یکی را بر دیگری ارجح دانست. این سلیقه، فکر، بودجه و علاقه شخص است که به‌طور نسبی مدلی را بر مدل دیگر ترجیح می‌دهد. در ادامه به چند مورد از معایب این محصولات اشاره می‌کنیم که این موارد در قیمت کابینت کلاسیک طرح چوب تأثیرگذار هستند.

کابینت کلاسیک طرح چوب

کدر شدن

کابینت کلاسیک طرح چوب رنگ می‌شود که این کار به انواع مختلف می‌تواند انجام شود. اگر رنگ آن باکیفیت نباشد به مرور زمان کدر می‌گردد که این اتفاق سبب کاهش زیبایی کابینت و کمتر شدن جلوه آن می‌شود. باید در هنگام خرید دقت کنید که رنگ باکیفیتی به کار برده باشند. با خرید از مراجع معتبر و قابل اعتماد این مشکل قابل حل است و نیازی به نگرانی نیست.

لب پر شدن

لپ پر شدن یکی دیگر از اتفاقاتی است که دلیل آن می‌تواند استفاده از رنگ نامرغوب باشد. با توجه به موارد یاد شده باید درک کرده باشید که تا چه حد استفاده از رنگ باکیفیت بر زیبایی و دوام کابینت تأثیرگذار است. توجه داشته باشید که این پارامتر را در قیمت کابینت کلاسیک طرح چوب در نظر بگیرید.

مجموعه‌های معتبر علاوه بر این که از رنگ‌های درجه یک برای این منظور استفاده می‌کنند، از نقاشان خبره نیز کمک می‌گیرند تا رنگ کردن محصولات را به عهده بگیرند. این یکی از وجه تمایز مجموعه‌های بزرگ و نامعتبر است که باید توجه داشته باشید.

حساسیت به اجسام تیز و برنده

کابینت طرح چوب به دلیل اینکه از جنس ام‌دی‌اف است؛ نسبت به اجسام بُرنده و تیز حساس است و به راحتی آسیب می‌بیند. به همین دلیل باید حتماً دقت داشته باشید که از آن‌ها در برابر اجسام تیز مراقبت کنید. این مورد به نحوه استفاده و نگهداری افراد از کابینت بستگی دارد.

کابینت کلاسیک چوب

مزایا کابینت کلاسیک طرح چوب

اینک نوبت به شرح مزایای این مدل از محصولات رسید که البته در ابتدای متن به برخی از آن‌ها اشاره کرده‌ایم. جالب است بدانید که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشور‌های دیگر این مدل خواهان زیادی دارد و از آن در خانه‌ها استفاده می‌کنند.

همیشه به این دقت داشته باشید که متریال‌های به کار رفته می‌توانند کیفیت‌های متفاوتی داشته باشند. اگر مجموعه‌ای معتبر می‌شناسید حتماً با آن همکاری کنید تا خیالتان از این بابت آسوده باشد. در ادامه به مزایای آن اشاره می‌کنیم که شاید قیمت کابینت کلاسیک طرح چوب را برای شما جذاب‌تر کنند.

کابینت کلاسیک طرح چوب

  1. قیمت کم: با خرید کابینت طرح چوب با قیمت بسیار کمتری نسبت به کابینت کلاسیک چوبی می‌توانید در آشپزخانه سبک دکور کلاسیک را اجرا کنید. برای افرادی که نمی‌خواهند هزینه سنگینی بابت کابینت‌ها پرداخت کنند؛ اما به دنبال اجرای این سبک هستند؛ این مدل بهترین انتخاب است. از عوامل مؤثر بر قیمت کابینت کلاسیک طرح چوب می‌توان به تنوع طرح، استفاده از جنس‌های مختلف، نوع اجرا و … اشاره کرد. شما نیز می‌توانید با کمی بررسی و تحقیق قیمت‌های مختلفی را در دست داشته باشید تا بتوانید اجرای سبک کلاسیک را در خانه خود عملی کنید.
  2. قابلیت ترمیم: یکی از مزیت‌های بزرگ کابینت کلاسیک طرح چوب این است که در صورتی که درب‌ها آسیب ببیند و دچار خط و خش شود؛ به راحتی قابل تعویض و جایگزینی است. این مزیت هزینه‌های نوسازی کابینت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. بنابراین با توجه به اینکه هم اجرای کابینت کلاسیک طرح چوب ارزان‌تر است و هم قابلیت تعویض دارد و هزینه نوسازی آن کمتر است؛ در صورتی که صرفه‌جویی در هزینه برای شما اهمیت دارد خرید کابینت طرح چوب منطقی‌ترین انتخاب به شمار می‌آید.

معایب کابینت کلاسیک طرح چوب

کابینت کلاسیک ممبران

قطعاً آشنایی با انواع کابینت‌های کلاسیک می‌تواند تحول چشمگیری در دکوراسیون آشپزخانه شما ایجاد کند. یکی دیگر از مدل‌های محبوب آن کابینت کلاسیک ممبران بوده که توانسته در مدتی کوتاه جایگاه خود را در سطح بازار به ثبات برساند و هر روز بیشتر از دیروز پیشرفت کند. شما انواع مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی از آن می‌توانید در سطح بازار پیدا کنید که به کمک دستگاه سی ان سی این طرح و رنگ زیبا بر روی آن‌ها نقش بسته است.

به زبان ساده در واقع کابینت‌هایی که بر روی آن‌ها روکش ممبران کشیده می‌شود کابینت ممبران می‌گویند که جنس این روکش‌ها از pvc بوده و از دوام بالایی برخوردار است. همانطور که می‌دانید این ابزار‌ها در آشپزخانه چشم انداز بسیار زیبایی به وجود می‌آورند که در کابینت کلاسیک به دلیل اینکه تنوع بالایی در طرح دارد، نسبت به سایر کابینت‌های هم رده بیشتر مورد استقبال قرار گرفته شده است. یکی از مزایای این محصول مناسب بودن قیمت کابینت کلاسیک ممبران است که در این باره بحث خواهیم کرد.

معایب کابینت کلاسیک طرح چوب

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های کابینت کلاسیک ممبران

جالب است بدانید که از این کابینت‌ها فقط به عنوان یک کابینت کلاسیک استفاده نمی‌کنند و در برخی از مواقع در جایگاه مدرن نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. اما به این نکته توجه کنید که طرح‌های کلاسیک محبوب‌تر بوده و بیشتر به دل افراد می‌نشیند. ویژگی‌های بسیار زیادی در ساخت کیفیت و رنگ و طرح این کابینت وجود دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

مزایا کابینت کلاسیک طرح چوب

  • قیمت به صرفه: کابینت ممبران کلاسیک امروزه به یکی از محبوب‌ترین نمونه‌های این دسته از کابینت‌ها تبدیل شده که علاوه بر جذابیت بصری بالا، قیمت مناسب و اقتصادی نیز دارد. چرا که برخی از این‌ها با چوب‌های دست ساز تولید می‌شوند که قیمت بسیار بالایی دارند و هر کس توان خرید آن را ندارد. شما می‌توانید به کمک آن‌ها انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف در سبک کلاسیک را بر روی آن پیاده کنید و متناسب با رنگ و اندازه قیمت آن مشخص می‌شود. همچنین باید به این نکته دقت کنید که قیمت آن‌ها برای کابینت زمینی و دیواری به نوعی مشترک اعلام می‌شود. قیمت اعلام شده شامل ۶۰ درصد از انواع زمینی و ۴۰ درصد از انواع دیواری می‌باشد. علاوه بر آن‌ها سایر هزینه‌های دیگر مانند یراق آلات مورد نیاز و نصب و خدمات نیز کنار آن محاسبه می‌شود. به این ترتیب کلیات قیمت کابینت کلاسیک ممبران را در دست دارید تا به‌راحتی استعلام قیمت کنید.
  • ضد آب بودن: به دلیل اینکه این کابینت‌ها توسط روکش‌های مقاوم pvc و ‌ام دی اف خام به وجود آمده است؛ اگر روکش به شکلی صحیح و درست بر روی کابینت نصب شده باشد ضد آب است. حتماً به این نکته توجه کنید که منظور ما از ضد آب بودن این نیست که می‌تواند مورد شستشو قرار بگیرد بلکه این است که بافت‌های کابینت در هنگام برخورد با آب تخریب نمی‌شود. به طور کلی این روکش نقش بسیار مهمی در ضد آب بودن آن‌ها دارد.
  • زیبایی دوچندان طرح کلاسیک: سبک کلاسیک به دلیل وجود برخی نقش‌ها و‌ نگار‌های مختلف بر روی کابینت باعث شده جذابیت آن دو چندان شود و جلوه‌ای زیبا‌تر در آشپزخانه به وجود بیاورد.
  • نبود درز: ممکن است شما هم در برخی از کابینت‌ها حفره‌ها و درز‌هایی را مشاهده کرده باشید که یکنواختی آن را کاملاً از بین می‌برد. اما در اینجا با قرار گرفتن روکش به شکل صحیح شما هیچگونه درز و حفره‌ای مشاهده نخواهید کرد و به دنبال این اتفاق دوام آن نیز بسیار افزایش پیدا می‌کند. مشکلات دیگری نیز به دلیل وجود حفره و درز می‌تواند به وجود بیاید که شما از آن‌ها نیز به دور خواهید بود.

مزایا کابینت کلاسیک طرح چوب

در واقع تمامی ویژگی‌هایی که یک کابینت خوب باید داشته باشد، تمامی آن‌ها را کابینت کلاسیک ممبران دارا است. همچنین خالی از لطف نیست که بدانید با تحقیق‌های انجام شده ‌ام دی اف به کار رفته در آن محیط زیست را آلوده نمی‌کند و دوستدار طبیعت است. برای تمیز کردن آن‌ها نیز به مواد خاصی نیاز نخواهید داشت و تنها به کمک یک دستمال مرطوب می‌توانید کاملاً آن را تمیز نمایید.

همه این موارد در تعیین قیمت کابینت کلاسیک ممبران تأثیرگذار هستند و نباید به‌راحتی از کنار آن‌ها رد شد. توصیه می‌کنیم شما در انتخاب طرح خود عجله نکنید و همه موارد را مطالعه نمایید.

کابینت کلاسیک ممبران

راهنمای خرید کابینت کلاسیک ممبران

قبل از هرگونه خرید شما باید به برخی از نکات توجه کنید تا با رعایت کردن معیار‌های مدنظر بتوانید یک خرید خوب و با کیفیت داشته باشید. هنگام خرید کابینت کلاسیک ممبران حتماً درباره برند و جنس یراق آلاتی که در بدنه و صفحه استفاده شده است از فروشنده سؤال بپرسید.

در برخی از موارد افراد سودجو با کاستن از برخی جزئیات کابینت مانند تاج و زیر چراغی باعث کاهش قیمت آن می‌شوند تا بتوانند هم راحت‌تر تولید کنند و هم راحت‌تر بفروشند. شما باید اطلاعات خود را در نحوه محاسبه قیمت کابینت کلاسیک بیشتر کنید تا با این تکنیک‌ها آشنا باشید.

به دنبال این اتفاق حتماً باید به ریزه‌کاری‌ها هنگام خرید دقت کنید و حتماً بابت پولی که می‌پردازید به خوبی بررسی کنید. به دلیل اینکه کابینت کلاسیک ممبران با اکثر سلیقه‌ها و سبک‌ها مطابقت دارد به راحتی می‌تواند توجه شما را جلب کند. شما می‌توانید آن را در انواع طرح‌ها و نقش‌های مختلف مطابق با دکوراسیون آشپزخانه خود سفارش بدهید و از مزایای آن بهره ببرید. در نظر گرفتن اندازه آشپزخانه خود هنگام خرید کابینت نیز از دیگر نکات مهمی است که در اولویت بوده و می‌بایست به خوبی بررسی شود.

بهتر است نیم نگاهی هم به فروشگاه و یا مرکزی که از آن خریداری می‌کنید نیز داشته باشید. چرا که به دلیل محبوب بودن ممبران و گسترده بودن محصولات آن در بازار، سودجویان زیادی نیز وجود دارند. بنابراین حتماً باید دقت کنید که از مرکز و نمایندگی معتبر خرید خود را انجام می‌دهید تا بابت کلاهبرداری‌ها، قیمت و کیفیت محصول کاملاً خیالتان راحت باشد.

ویژگی‌های کابینت کلاسیک ممبران

قیمت کابینت کلاسیک ممبران

در خرید هر محصول یکی از مهم‌ترین پارامتر‌ها برای خریداران، قیمت است. بدون شک شما برای داشتن محصولی ایده‌آل‌تر و مرغوب‌تر باید هزینه بالاتری پرداخت کنید؛ اما این تفسیر نباید به ذهن شما خطور کند که محصول گران قیمت به منزله بهترین گزینه است.

در اکثر خانه‌های امروزی با احقاق زیبایی دکوراسیون همه مشکلات کنار گذاشته می‌شود که در زمینه کابینت نیز افراد به این فاکتور اهمیت می‌دهند. با توجه به قیمت کابینت کلاسیک ممبران شما می‌توانید زیبایی خانه خود را با این نوع محصول به دست‌آورید.

اگر در مراکز مختلف قیمت‌ها را بالا و پایین استعلام کرده‌اید اصلاً نگران نباشید. یکی از دلایل این می‌تواند باشد که هر کس با رنج قیمتی خود یک طرح را اجرا می‌کند و تفاوت دستمزد‌ها در این بازار بسیار طبیعی است.

در ثانی جنس وکیوم نیز تنوع دارد و همین مسأله می‌تواند باعث تفاوت قیمت شود. در نهایت توصیه ما این است که ابتدا اطلاعات خود را کامل کنید یا با افرادی که در این حوزه به‌صورت حرفه‌ای مشغول به کار هستند مشورت نمایید. به این ترتیب شما انتخاب خوبی خواهید داشت که با هزینه کمتر زیباترین دکوراسیون را اجرا خواهید کرد.

ویژگی‌های کابینت کلاسیک ممبران

قیمت کابینت کلاسیک متری چند؟

افرادی که زیاد در این بازار حضور ندارند گمان می‌کنند که برای این سؤال بلافاصله یک جواب واضح خواهند شنید. همانطور که تا اینجا متوجه شده‌اید این سبک از دکوراسیون دارای تنوع بسیار بالایی در کابینت است که باید با کسب اطلاعات مدل خاصی را انتخاب کرد.

شما می‌توانید قیمت انواع زیرمجموعه سبک کلاسیک را از مراجع مختلف استعلام کنید. در هر زیرمجموعه شما پارامتر‌های مختلفی دارید که آن‌ها در قیمت کابینت کلاسیک ترک، چوبی، طرح چوب و ممبران تأثیرگذار خواهد بود. برای استعلام قیمت سعی کنید مجموعه‌های باسابقه و پرکار را انتخاب کنید تا دقت کافی را به کار برده باشید.

ویژگی‌های کابینت کلاسیک ممبران

یکی دیگر از راه‌های استعلام این است که اگر دوستان یا آشنایان شما به تازگی این سبک کابینت را در خانه خود اجرا کرده‌اند اطلاعاتی کسب کنید. در این شرایط توجه داشته باشید که کیفیت اجرا و نکات‌ریزی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد بسیار حائز اهمیت هستند.

بنابراین برای جواب سؤال قیمت کابینت کلاسیک متری چند است لازم است علاوه بر دانستن قیمت انواع زیر مجموعه‌ها، ضریب هر یک از اجزای کابینت در محاسبه قیمت را نیز باید در نظر گرفت. این یک کار تخصصی است و اگر می‌خواهید خیالتان از هر بابت آسوده باشد از دوستانی که در این حوزه دارید کمک بگیرید.

خرید کابینت کلاسیک ممبران

عوامل مؤثر در تعین قیمت کابینت کلاسیک

همانطور که می‌دانید امروزه کیفیت و قیمت مهم‌ترین معیار‌هایی هستند که افراد قبل از خرید به آن توجه ویژه‌ای می‌کنند. این عادت هنگام خرید تمام محصولات به ویژه کابینت قابل مشاهده است. تجهیزات بسیار زیادی در ایران وجود دارند که قیمت آن‌ها وابسته به قیمت دلار بوده و با بالا پایین شدن آن نیز قیمت‌ها هم تغییر می‌کند. متأسفانه و یا خوشبختانه کابینت هم جز آن دسته از محصولاتی است که قیمت آن وابسته به دلار بوده و مداوم شما شاهد تغییرات قیمت آن هستید.

چرا که متریال ساخت کابینت و همان مواد اولیه مانند چوب، ‌ام دی اف و… از کشور‌های دیگر تأمین می‌شود و مطابق با نرخ ارز قیمت‌گذاری می‌شود. علاوه بر متریال ساخت کابینت عوامل مهم دیگری نیز وجود دارند که هر کدام از آن‌ها تأثیر چشم‌گیری بر روی قیمت نهایی آن می‌گذارد. اما اگر می‌بینید یک کابینت با سایر کابینت‌های دیگر تفاوت قیمتی بسیار زیادی دارد قطعاً به خاطر قیمت چوب و ‌ام دی اف آن است. برخی از عوامل پیش پا افتاده‌ای مانند

  • نرخ طراحی
  • قیمت تهیه مواد اولیه
  • حقوق کارگران

جزء عوامل پایه ثابتی هستند که در واقع بر روی قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند. این‌ها جز مهم‌ترین مواردی هستند که بر قیمت کابینت کلاسیک تأثیر می‌گذارند و باعث افزایش و یا کاهش آن می‌شوند. این موارد و همچنین سایر موارد دیگر به صورت جزئی‌تر و موشکافانه‌تر در ادامه برای شما بازگو می‌شود و از نحوه تأثیر‌گذاری آن‌ها مطلع خواهید شد‌.

کابینت کلاسیک ممبران

مهم‌ترین عوامل تأثیر‌گذار بر روی قیمت کابینت کلاسیک

افراد زیادی برای این‌که دکوراسیون خانه شیک و جذابی داشته باشند سعی می‌کنند این مهم را با هزینه پایین‌تری اجرا کنند. در این شرایط اهمیت اطلاع از عوامل مؤثر در تعیین قیمت کابینت کلاسیک خودش را نشان می‌دهد. شما نیز باید با این عوامل آشنا شوید تا تصمیم درستی بگیرید.

کابینت‌های سبک کلاسیک که امروزه توسط سازندگان به بازار روانه می‌شود، دارای قیمت‌های مختلفی هستند که عوامل زیر بر روی قیمت نهایی آن‌ها تأثیر می‌گذارند. پس از این موارد ضرایب دیگری را نیز شرح خواهیم داد که دانستن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود.

کابینت کلاسیک

نوع چوب

در واقع یکی از مهم‌ترین عواملی که بیشتر قیمت کابینت کلاسیک را تعیین می‌کند چوب اصلی بدنه آن می‌باشد. انواع مختلفی از این چوب‌ها در سطح بازار وجود دارند که قطعاً نمونه‌های داخلی در مقایسه با نمونه‌های خارجی تفاوت قیمتی بسیار زیادی دارند. اگر از چوب روسی وارداتی که کیفیت بالایی دارد برای تولید استفاده کنید قطعاً قیمت آن بسیار افزایش خواهد. اما چوب‌های دیگری که دوام خوبی نیز دارند مانند چوب راش و گردو نمونه‌های مناسبی برای مصرف هستند و قیمت مناسب‌تری نیز دارند.

یراق آلات

علاوه بر کابینت برخی لوازم جانبی نیز وجود دارند مانند دستگیره، زیر چراغی و… که بر روی قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند. اگر شما از یراق آلات با کیفیت و سلطنتی استفاده کنید قیمت آن از حالت عادی بیشتر خواهد شد. اما نمونه‌های مناسب‌تر و اقتصادی‌تری نیز هستند که دوام خوبی دارند و برای مصرف پیشنهاد می‌شوند.

جالب است بدانید که در کابینت‌های سبک کلاسیک کانتر تاپ یا همان صفحه روی کابینت یکی از چالش‌هایی بوده که با آن مواجه می‌شوید. به دلیل اینکه برای تولید آن‌ها از صفحه معمولی شرکتی استفاده نمی‌شود و از صفحه‌های کوارتز و کورین استفاده می‌کنند؛ در اکثر مواقع هزینه خرید و نصب آن به عهده مشتری است. برخی از شرکت‌ها نیز وجود دارند که انجام این کار را به عهده می‌گیرند اما در اکثر مواقع به عهده مشتری است.

همچنین علاوه بر آن اکسسوری و دستگیره‌ها نیز به دلیل تنوع بالا و متفاوت بودن بازه قیمتی آن‌ها؛ خرید و نصب‌شان نیز به عهده مشتری است. چرا که هم قیمت‌ها متفاوت است و هم اینکه طرح‌های بسیار زیادی وجود دارد و مشتری می‌تواند مطابق با سلیقه خود نوعی را انتخاب کند.

قیمت کابینت کلاسیک

طرح کابینت کلاسیک

مشخص است که سبک کلاسیک به دلیل وجود نقش و‌ نگار‌های بسیار زیاد، دارای جزئیات زیادی هستند. این جزئیات زمان زیادی را هنگام تولید می‌گیرد و بنا به سختی و نوع طرح قیمت‌ها می‌تواند متفاوت باشد. مدل‌هایی که دارای پیچیدگی‌های زیادی هستند سلطنتی به حساب می‌آیند می‌تواند قیمت را تا حد زیادی افزایش دهد. شما در محاسبه قیمت کابینت کلاسیک حتماً طرح آن را نیز در نظر داشته باشید.

روکش حفاظتی

بر روی این تجهیزات یک نوع روکش رنگی کشیده می‌شود که نقش محافظت از کابینت را دارد. معمولاً قیمت روکش کابینت‌های تمام چوبی نسبت به کابینت‌های ‌ام دی اف بیشتر بوده و قیمت نهایی را متغیر می‌کند. البته اگر متراژ شما بیشتر باشد تأثیر چندانی در قیمت نهایی نخواهد داشت، به همین دلیل توصیه می‌کنیم بهترین روکش را همیشه در نظر بگیرید.

قیمت کابینت کلاسیک

نوع رنگ

معمولاً بر روی کابینت‌ها از رنگ‌های پلی اورتان و پلی استر جهت رنگ‌آمیزی استفاده می‌شود. در این دو نوع تفاوت‌های قیمتی وجود دارد به نوعی که پلی اورتان خارجی نسبت به پلی استر گران‌تر بوده و قیمت نهایی را متغیر می‌کند. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید برای کاهش قیمت‌ها از رنگ‌های ایرانی با کیفیت هم استفاده کنید که دوام و کیفیت قابل قبولی نیز دارند.

مشخص است که ماندگاری و کیفیت آن‌ها را نمی‌توان با نمونه‌های خارجی مقایسه کرد اما می‌توانید به آن‌ها فکر کنید چرا که قیمت به صرفه‌ای نیز دارند. اگر شما از رنگ ایرانی بر روی کابینت خود استفاده کنید شاهد کاهشی حدود ۱۰ درصد از قیمت کل خواهید بود. اما باید کیفیت و ماندگاری آن را نیز در نظر بگیرید.

برند

یکی دیگر از عواملی که نقش بسیار زیادی در تعیین قیمت تجهیزات دارد برند آن‌ها است. قطعاً ورق‌های استفاده شده و همچنین یراق آلات هر کدام دارای برند‌های خاصی هستند که هرکدام اگر شناخته شده‌تر و با کیفیت‌تر باشند قیمت را تغییر می‌دهد. مشخص است که دستگیره‌های تولید داخل با دستگیره‌های برند خارجی دارای تفاوت قیمتی بسیار زیادی هستند.

قیمت کابینت کلاسیک

در واقع قیمت کابینت کلاسیک توسط این عوامل مشخص می‌شود که هر کدام به نوبه خود با توجه به جزئیات و ریزه کاری‌ها تأثیر ویژه‌ای در قیمت نهایی دارند. بهترین کار قبل از خرید جستجو و بررسی جنس‌ها و برند‌های مختلف در سطح بازار است که می‌تواند منجر به خرید با کیفیت شود.

نکته قابل توجه دیگر این است که نباید در دام سودجویان بیفتید چرا که آن‌ها جنس بی‌کیفیت و تقلبی را به بالاترین قیمت ممکن می‌فروشند. بنابراین باید از یک مرکز معتبر خرید خود را انجام دهید تا در این باره نگرانی خاصی نداشته باشید چرا که نمایندگی‌های معتبر قیمت مناسب‌تری به شما ارائه می‌دهند.

کابینت کلاسیک

ضریب هر یک از اجزای کابینت در محاسبه قیمت

برای محاسبه هزینه تمام شده کابینت، فرمول‌های بسیار زیادی وجود دارد که معمولاً زمانی که از کابینت کاران راجع به نحوه محاسبه قیمت سؤال می‌شود تنها به گفتن قیمت متری اکتفا می‌کنند که دلیل آن پیچیدگی در محاسبات است. محاسبه دقیق قیمت کابینت کلاسیک فرمول‌های متنوع و مختلفی دارد. اولیت فرمول اساسی در محاسبه کردن قیمت، فرمول زبر است:

ضریب مربوط به هر آیتم کابینت × طول آن آیتم × قیمت متری کابینت= قیمت نهایی

با این فرمول شما می‌توانید قیمت نهایی کابینت را محاسبه کنید‌. برای به دست آوردن جواب این فرمول لازم است که یک سری داده‌ها را در اختیار داشته باشید. آن داده‌ها شامل تعیین آیتم‌ها و اجزای موجود در کابینت، دانستن ضریب هر آیتم، محاسبه طول هر یکی از اجزا و آگاهی از قیمت متری کابینت می‌شود.

کابینت کلاسیک

محبوب‌ترین رنگ کابینت کلاسیک

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب این مدل افراد به آن اهمیت می‌دهند، پارامتر رنگ است. همانطور که می‌دانید رنگ‌های مختلفی را صنعت‌گران تدارک دیده‌اند تا هر کس با توجه به علاقه مورد خاصی را انتخاب کند. در حال حاضر محبوب‌ترین رنگ کابینت کلاسیک، سفید است.

با توجه به آمار قیمت کابینت کلاسیک سفید بیشتر از رنگ‌های دیگر استعلام می‌شود که همین تقاضای بیشتر باعث شده تا برخی افراد قیمت بالاتری برای آن در نظر بگیرند. اگر دکوراسیون خانه شما نیز به‌گونه‌ای است که لازم است رنگ سفید انتخاب شود، بهتر است از چند جای مختلف قیمت‌ها را استعلام کنید. مجموعه‌های معتبر در این زمینه نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا با بهترین قیمت کابینت خود را نصب کنید.

قیمت کابینت کلاسیک

جمع‌بندی

در دنیای امروز یکی از مواردی که افراد به آن اهمیت می‌دهند، دکوراسیون خانه است. برای این منظور سبک‌های مختلفی پیشنهاد شده و از عناصر گوناگونی در آن‌ها استفاده می‌شود. بدون شک کابینت در دنیای مدرن یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی است که در شیک شدن خانه در نظر گرفته می‌شود.

ما در این مطلب سعی بر این داشتیم تا شما را با قیمت کابینت کلاسیک و هر آنچه در این مورد نیاز بود آشنا کنیم. از انواع متریال‌های این مدل می‌توان به کابینت‌های چوبی، طرح چوب و ممبران اشاره کرد که برای هر کدام توضیحات مفصلی ارائه دادیم.

از طرفی دیگر عوامل مؤثر بر قیمت کابینت کلاسیک نیز موضوع مهمی بود که در این مقاله آن را شرح دادیم تا شما اطلاعات کاملی در این باره داشته باشید. با توجه به وجود مراکز مختلف قیمت کابینت کلاسیک در تهران بیش از دیگر شهر‌ها دارای تنوع است و به همین دلیل پیدا کردن یک مرجع معتبر می‌تواند خیال شما را از هر نظر آسوده کند. با کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید محصولی بهتر و ایده‌آل‌تر برای خانه خود انتخاب کنید.

طرح کابینت کلاسیک

کابینت

کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه

جزیره کابینت

رنگ کابینت کلاسیک

سوالات متداول

کابینت کلاسیک به چند دسته تقسیم میشود ؟

از انواع مدل کلاسیک می‌توان به 3 دسته مختلف یعنی تمام چوب، طرح چوب و ممبران اشاره کرد. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های منحصربه‎فردی دارند .

کابینت کلاسیک چوبی چه ویژگی هایی دارد ؟

حکاکی طرح مورد نظر – تنوع رنگ‌ها – سر ستون و نقش و‌ نگار‌ها – دوام بالا و …

کابینت کلاسیک طرح چوب برای چه خانه‌هایی مناسب است؟

کابینت کلاسیک به طور کلی برای خانه‌هایی مناسب است که دکوراسیون داخلی کلی آن‌ها کلاسیک باشد.  کابینت کلاسیک طرح چوب راه حلی برای خرید و اجرای کابینت به سبک کلاسیک در آشپزخانه با هزینه کمتر است. این نوع کابینت دارای همان طرح‌های کلاسیک است؛ اما تفاوت‌هایی از نظر ساختاری با کابینت کلاسیک اصلی دارد که باعث شده هزینه کمتری روی دست افراد بگذارد .

4 دیدگاه ها

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      نصب دستگیره بر عهده مجری کابینت میباشد ولی می توان طبق قرارداد تقسیم وظیفه کرد.

    • سلام وقت بخیر دوست عزیز
      بله امکان بازدید در حین ساخت کابینت نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *